REMOTE CONTROL

REMOTE CONTROL

Zarządzaj swoim samochodem zdalnie za pomocą smartfona.

Usługa pozwala sprawdzić status zamków drzwi, a także je zablokować lub odblokować. Możesz też włączyć zewnętrzne oświetlenie i/lub klakson, aby zlokalizować swój samochód.

Dowiedz się więcej o dostępnych usługach w Regulaminie Korzystania z Usług Zdalnych.

 

WYBIERZ RODZAJ SUBSKRYPCJI

 

W przypadku wszystkich nowych pojazdów wyposażonych w moduł telematyczny, zamówionych od 3 lipca 2023 roku, usługi połączenia alarmowego i pomocy drogowej, a także usługa Telemaintenance są uwzględnione w pakiecie Connect ONE (koszt uwzględniony już w cenie pojazdu). Usługi „E-Remote Control & Connected Navigation” są uwzględnione w pakiecie Connect PLUS, na który. wymagana jest specjalna subskrypcja Connect PLUS jest dostępny bez żadnych dodatkowych kosztów przez okres próbny trwający 6 miesięcy od daty rozpoczęcia gwarancji. Po tym okresie próbnym Connect PLUS będzie dostępny za opłatą.
*Usługa Telemaintenance wymaga specjalnej aktywacji ze strony klienta.

FUNKCJE ZDALNE
REMOTE CONTROL

Zarządzaj zdalnie swoim Oplem

Po uruchomieniu aplikacji  myOpel od razu znajdziesz przyciski zdalnego sterowania, których funkcje możesz wykorzystać gdziekolwiek jesteś.

 

Zamykaj i otwieraj samochód do woli. 

Możesz na odległość sprawdzić, czy drzwi są zablokowane. Wystarczy jedno dotknięcie na smartfonie, aby je zablokować lub odblokować.

REMOTE CONTROL

Znajdź swój samochów marki Opel

 

Nie pamiętasz, gdzie na dużym parkingu stoi Twój samochód? W aplikacji MyOpel możesz zdalnie włączyć światła zewnętrzne na kilka sekund.

 

Jeśli wolisz sygnał dźwiękowy, możesz aktywować klakson.

REMOTE CONTROL

Aktywacja usługi:

Funkcje zdalne dostępne są wyłącznie z poziomu aplikacji MyOpel.

 

Korzystanie z usługi:

Zapoznaj się z instrukcją użytkownika:

 

Gdzie mogę korzystać z usług?

Funkcje można zasubskrybować w dowolnym kraju, w którym są one dostępne. Po aktywowaniu usług można z nich korzystać na terenie wielu krajów.

Lista krajów udostępniających usługi

Okres próbny rozpoczyna się w dniu rozpoczęcia gwarancji*. Po okresie próbnym pakiet Connect PLUS będzie dostępny jako usługa płatna.

*Należy zwrócić uwagę, że data rozpoczęcia gwarancji jest zmienna i może poprzedzać datę subskrypcji, dlatego okres próbny ulega skróceniu w zależności od daty aktywacji usługi.