TELEMAINTENANCE
TELEMAINTENANCE
Pozwól, aby Opel zadbał o obsługę i przeglądy Twojego samochodu.
Dzięki danym diagnostycznym pojazdu zbieranym przez OpelConnect, nagłe nieprawidłowości i awarie, które zdarzają się poza przewidywanym cyklem przeglądów, można szybko zidentyfikować i wyeliminować. Usługa pomaga wykryć awarie, zanim staną się bardziej złożone lub problematyczne.
Zaloguj się lub utwórz konto, aby subskrybować tę usługę
Jeśli już używasz aplikacji MyOpel, możesz zalogować się loginem i hasłem, które już posiadasz
Zaloguj się Utwórz konto
W przypadku wszystkich nowych pojazdów wyposażonych w moduł telematyczny, zamówionych od 3 lipca 2023 roku, usługi połączenia alarmowego i pomocy drogowej, a także usługa Telemaintenance są uwzględnione w pakiecie Connect ONE (koszt uwzględniony już w cenie pojazdu). Usługi „E-Remote Control & Connected Navigation” są uwzględnione w pakiecie Connect PLUS, na który. wymagana jest specjalna subskrypcja Connect PLUS jest dostępny bez żadnych dodatkowych kosztów przez okres próbny trwający 6 miesięcy od daty rozpoczęcia gwarancji. Po tym okresie próbnym Connect PLUS będzie dostępny za opłatą.
*Usługa Telemaintenance wymaga specjalnej aktywacji ze strony klienta.