Informacje o statusie pojazdu

Informacje o statusie pojazdu

Pozwól, aby Opel zadbał o obsługę i przegląd Twojego samochodu. 

Dzięki danym diagnostycznym pojazdu zbieranym przez OpelConnect, nagłe nieprawidłowości i awarie, które zdarzają się poza przewidywanym cyklem przeglądów, można szybko zidentyfikować i wyeliminować. Usługa pomaga wykryć awarie, zanim staną się bardziej złożone lub problematyczne. 

WYBIERZ RODZAJ SUBSKRYPCJI

 

W przypadku wszystkich nowych pojazdów wyposażonych w moduł telematyczny, zamówionych od 1 lipca 2023 roku, usługi połączenia alarmowego i pomocy drogowej, a także usługa Telemaintenance są uwzględnione w pakiecie Connect ONE (koszt uwzględniony już w cenie pojazdu). Usługi „E-Remote Control & Live Navigation” są uwzględnione w pakiecie Connect PLUS, na który wymagany jest specjalny abonament. Connect PLUS jest dostępny bez żadnych dodatkowych kosztów przez okres próbny trwający 6 miesięcy od daty rozpoczęcia gwarancji. Po tym okresie próbnym Connect PLUS będzie dostępny za opłatą.
*Usługa Telemaintenance wymaga specjalnej aktywacji ze strony klienta.

Informacje o statusie pojazdu
Spokój ducha

Dostarczamy Ci aktualnych informacji 

Nie musisz się martwić, czy Twój Opel potrzebuje serwisu lub przeglądu. Dzięki naszej usłudze Informacje o statusie pojazdu dostarczającej alerty serwisowe, poinformujemy Cię, gdy tylko samochód będzie wymagał uwagi. W międzyczasie masz pewność, że działa tak, jak powinien. 

Inteligentny i godny zaufania

Możesz mieć pewność, że wszystkie dane Twojego pojazdu są zabezpieczone i zaszyfrowane, aby tylko serwisy marki Opel mogły je odczytać. To gwarantuje Twoją prywatność i spokój.

Wszystko o usłudze

Zintegrowane wsparcie 

Dzięki tej usłudze samochód stale monitoruje swój status i ostrzega, gdy tylko pojawi się problem, który może wymagać Twojej uwagi. Ta usługa przypomni również za pośrednictwem aplikacji myOpel o nadchodzących pracach naprawczych i przeglądach. Skontaktujemy się z Tobą i za Twoją zgodą Opel zajmie się rezerwacją usługi w wybranym przez Ciebie serwisie. 

Informacje dostosowane do Twoich potrzeb 

Opel skomunikuje się z Tobą tylko w przypadku alertów wymagających Twojej uwagi. Nasza bezpłatna usługa oznacza, że członek zespołu Opla skontaktuje się z Tobą, aby umówić się na termin, który Ci odpowiada. Po uzgodnieniu, wszystkie informacje zostaną automatycznie przesłane do preferowanego dealera w celu naprawy pojazdu. Twój dealer sprawi, że wrócisz na drogę w najszybszym możliwym czasie. 

Dealer otrzymuje informacje dotyczące na przykład: 

  • Wymaganych serwisów 
  • Poziomu płynów 
  • Zespołu napędowego 
  • Systemów bezpieczeństwa 
  • Układu elektrycznego 
  • Układu hamulcowego 
  • Systemu wspomagania jazdy 
  • Opon
Aktywacja usługi

Jak aktywować usługę 

Po zalogowaniu się na swoje konto, możesz natychmiast dokonać subskrybcji tej usługi, wykonując proces rejestracji na górze tej witryny. Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz je teraz łatwo utworzyć.